BiLa KaKak TeNgah Tdo......

Salam...
Salam 1 Malaysia...haha....baru sekarang sempat berblog...BILA KAKAK TENGAH TIDO,aku boleh la guna lappy....kalau tak ,kakak je yg mengadap.Lagi pun demam kakak tak ok lg...meragam jer lah dia...Malam tadi,my little prince plak dmam....Bila kakak ngan adik dmam,ibu ayah pun terpaksa berjaga....Tak pe,demi putera dan puteri tercinta....



~ suhu adam malam tadi...baru jer sembuh dmam semula ~


semalam kat opis busy ngan report....Ingat nak sambung skit lg report ari ni (cuma tak sempat nak ikat je lg...)nasib baik ada partner yg memahami....Last2 arini MC la pulak...kena gigit lipan malm td...sian kat aku...huhuhu ..dengan anak2 yg dmam, tangan plak kena gigit lipan....nasib baik ada hubby yg memahami....Dalam hati(Alhamdulillah aku dikurniakan suami seperti...suami aku lah-sporting dan memahami).....


~ ni lah kesan gigitan lipan malam td ~ 

~ kasi zoommmmm skit... ~

~ Kena cucuk masukkan ubat...Then doktor bg ubat dan MC ~

Tangan kiri yang gigit dilipan tp tangan kanan yg dicucuk.....Pg tdtangan kiri aku bengkaka macam di pam2...huhu...dlm sejarah ibuadambatrisya digigit lipan....manis sgt kot...(apa kaitan manis ngan lipan ek? )

ok,,kita jumpa next entry......

~ ibuadambatrisya ~


Previous
Next Post »

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment