PRU 13... Mengundi Adalah Tanggungjawab Kita


Assalamualaikum

Salam pagi Jumaat. Penghulu segala hari. Moga pagi yang indah ini, kita mendapat keberkatan dari Nya....Apa khabar kawan2 semua...... Hopefully semuanya ok... 

sedar tak sedar lg satu hari kita nak mengundi...tolak dgn hari ni lah.....cepat jer masa berlalu...4 tahun lepas I jadi kerani mengira undi... PRU kali ni xpayah lah... bagi lah orang lain pulak merasa..... My Bff  Deera jadi petugas PRU 13 ni...

Ok lah, korang nak tengok senarai penuh nama2 calon yg bertanding???
Korang boleh tengok kat SINI




Kat sini  i want to story skit lambang2 parti politik yg tersenarai. Ni bg korang yg tak tahu la.. tp I rasa semua orang tahu...


Baisan Nasional




UMNO



Pas




PKR (Parti Keadilan Rakyat)


DAP

Ada satu lg Parti Iaitu parti Bebas- parti ni menggunakan bermacam2 lambang.


Terpulang lah kat korang nak pilih yg mana satu. korang pilih lah mana2 parti yg dapat memimpin menjadikan Malaysia sebuah negara yg aman dan makmur.... Korang wajib mengundi untuk tentukan pemimpin yg betul2 boleh jd pemimpin kerana ia adalah tanggungjawab korang..Bagi yg jauh tu, jomlah beramai2 menunaikan tanggungjawab anda... undi anda akan menentukan masa depan negara...






Selamat Mengundi






Previous
Next Post »

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment