Demam Lagi


Assalamualaikum

Huh...ptg ni aku halfday. azzalea demam...baru jer demam , demam lg..... ada sesiapa yg tau cmner nak kuatkan antibodi kanak2?. 

nasib baiklah aku halfday, en. hubby plak rupa2nya ada meeting taska Azzalea... mulanya en. hubby xnak pegi. ada ke patut dia suruh aku ganti. aku ckp bkn aku yg jadi naib pengerusi hehe. en. hubby yg pegang jwtn tu, so dia lah yg wajibul pergi....malas aku nak gi meeting2 ni.... meeting utk sukan dan rombongan... kalau taska sukan dan rombongan dh jadi acara wajib tahunan.

waktu ni azzale tgh tdo...so boleh lah aku berblog jap...  adam haziq plak en hubby tak gi ambik lg. balik dr meeting nnti baru gi ambik... rindu pulak ibu ngan adam haziq ni.... nasib baik esok cuti, boleh lah ibu habiskan masa ngan anak2 ibu.....

ok, lah aku nak blogwalking jap......teng...teng...teng...ke blog mana yer? ha! korang nak tau, aku suka blogwalking kt blog ni Elin.




Previous
Next Post »

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment