Jari oh Jari


Assalamualaikum

Hai...hai...hai... bersua kita lg... n3 ni sebenarnya dah lapuk...PM pun dah angkat sumpah... sajer jer nak bgtau  pergi mengundi...hehehe....  i go to vote pukul 4.10 ptg.. b4 pergi, my ic hilang... dlm 10 min gak cari ...akhirnya jumpa gak...

dah sampai sana tengok aku sorang jer. agaknya orang lain dh pergi pg2 td...aku jer sengaja pergi lewat. tak kalut dan ramai orang...tiba time nak pilih ,aku lupa pulak tanda (x) or (/)..tanpa segan silu aku pun tanya kerani bertugas...hahaha...apa punya rakyat Malaysia daaaaa.....yer lah, drpd jadi undi rosak baik aku tanya jer..tebalkan muka....


Pengalaman ke-3 mengundi



Previous
Next Post »

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment