Sebenarnya Saya Isteri Dia





saper tengok citer ' Sebenarnya Saya Isteri Dia' mlm td... b4 this, aku excited sgt setiap kali tiba jumaat malam sabtu. sejak mlm td excited aku dh hilang. ini kerana aku dah baca novel dia. citer2 yg sebelum ni aku tak baca novelnya lg. citer di tv ngan yg aku baca kt novel berbeda sgt... xsyok la, coz kt novel feeling abis aku membaca nya. tengok kt tv, aduhai ...lari banyak arrr... cm kalut jer aku tgk si syaf tu... pas ni xdelah aku excited nk tunggu malam sabtu....x syok larrrr....huhuhu



Previous
Next Post »

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment