Sukan Taska Azzalea

Assalamualaikum

ni pun n3 dah lapuk...sukan tahunan Taska Azzalea ni diadakan pd 22 mei 2013 pkl 2.00 ptg.. tarikh 22 mei ni hari yg memenatkan bg aku. pg aku gi kerja mcm biasa.tp aku halfday disebabkan nk bg moral support kat Azzalea then sebelah mlm plak majlis APC.. balik plak sampai umah kul 12 mlm. aduhh...esok dah lak kejer plak tu.....xpelah demi anak tercinta....








sukan kali ni kakak dpt tempat ketiga berbanding tahun lepas tmpat kedua....

mana taknya kali ni mereka bersukan dgn cuaca yg panas terik. aku plak tu tak leh nak jerit kat dia suruh laju skit lari, coz tgh jaga Adam bwh khemah....

tp tak per...tak kisahlah kakak menang or kalah, kakak tetap anak ibu yg paling genius.....


ini lah hadiah yg kakak dpt dlm sukan tahunan yg lalu....


Previous
Next Post »

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment