Syawal 2013


hahaha...baru ari ni nak update...hari ni dh syawal yg ke 25 pun...biasa la mummy yg busy.....busy la sangat..... syawal ni paling best coz EA sambut ngan my hubby n seorang putera = seorang puteri yg amat2 disayangi....mcm tahun lepas, EA beraya bersama hubby n seorang putera = seorang puteri jugak tp masa tu EA dlm pantang...so tak lah beraya sgt (beraya dgn tungku yg lebih).
pagi raya EA beraya bersama my family dan sebelah ptg plak EA beraya bersama hubby family (mertuaku) then terus tidur sana....
rumah mertua EA dgn rumah mak EA dekat jer ...dlm 15 min dh smpai.....so, tak lah susah sgt....


~ My family ~



~ Adam tidur time ni. first time Azzalea pakai tudung ~



~ EA with my mum n my sibling. sorang lg kakak tak der coz sampai lambat ~



~ My big family. ni pun ada yg tak sampai lg ~















~ EA n Azzalea with anak buah ~



sory lah ada gambar yg tak clear...coz ada sesetengah gambar yg pakai h/fon,so tak berapa nak clear..
gambar kat rumah mertua tak sempat nak snap....







Previous
Next Post »

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment