Kerana Terpaksa Aku Relakan

Assalamualaikum




korang layan tak slot akasia ni?.... 
start semalam 21 Mei......aku seperti biasalah, kontrak dgn en patrick telah ditarik balik....
so,tak tengok la... tp  lg 5 minit cerita ni nak habis, aku tertengok...macam best jer....
tp layan sikit2 boleh lah....hehehe 
kepada korang yg tengok tu, layan sampai abis yer...nanti citer kat aku tau....



Previous
Next Post »

1 Coretan:

Click here for Coretan
azuin arifin
admin
22 May, 2014 ×

Ni pun adaptasi novel jgk kan? Aishh.. byk benor cite adaptasi ni.. balik2 cinta x direstui la,kawin pakse la. Layannnn je la

Congrats bro azuin arifin you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment