Umrah Di Bulan Ramadhan

Assalamualaikum
Salam Ramadhan

Petang td aku ngan abg2 &kakak2 gi hantar my mom n my oldest bro naik bas. diorang nak pergi ke Tanah Suci utk menunaikan umrah. Ikut jadual, my mom naik bas pkl 3.30 ptg.tp biasala...janji hanya tinggal janji...dlm pkl 3.40 ptg baru bas sampai..tp tak la lama sgt menunggu....bas tu akan hantar direct terus ke KLIA.mudah kan... my mom & my oldest bro ambik pakej Andalusia. Syarikat ni besar jugak la... selain umrah, syarikat ni jugak menyediakan pakej melancong.... kalau korang nak tahu lebih lanjut boleh ke SINI ye.

Sedih jugak la time my mom naik bas meninggalkan aku dgn adik beradik yg lain....lama tu 2 weeks...hehehe...raya ke dua nanti baru dpt jumpa mereka....seronok jugak pergi umrah pd bulan puasa ni kan....kita dpt merasa cmner puasa dan raya kat sana kan....aku teringin gak pergi tp anak2 masih kecil.....huhu..kakak2 aku dh plan mcm nak pergi bulan Disember ni jer....tp diorang kata aku tak boleh ikut coz anak2 masih kecil....pandailah mereka....tp betul jugak tu....tp nak dinafikan jugak,ramai yg pergi walau pun anak masih kecil...tu...masing2 punya hatikan...

Semoga my mom and my oldest bro dpt umrah yg mabrur...amin..

Nukilan Oleh,
Previous
Next Post »

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment