Rezeki Petang Minggu


     Assalamualaikum  

Sebenarnya aku dh lama teringin nk makan bubur anak lebah... Puas jg merata tempat aku mencari...lastly, jumpa jugak. Uiihhh..berbunga jugak la rasa di hati bila dpt cari...agaknya memang rezeki aku kot, ada gerai baru bukak kat tempat aku ni...antara barang jualan nya bubur yg aku idamkan tu lah...hehehe. Aku bukan malas nk buat...tak nak mengaku tu..cuma yg mkn nya berapa kerat jer....so, tak payah lah nk mengotorkan dapur. Beli je lah...


En patrick beli sebungkus bersamaan dgn separuh mangkuk ni. Harganya RM 1. Murahkan... Tp aku rasa berbaloi la.. Mampu milik hahaha..

Notabukuhati: eh..korang jgn pulak mkn ank lebah tau...








Previous
Next Post »

3 Coretan

Click here for Coretan
Eny Abdullah
admin
11 November, 2014 ×

ooh saya panggil kuih ni butir nangka... sedap kuih ni...

Reply
avatar
Cik Iput
admin
11 November, 2014 ×

Owh....yeker....mmg sedapkan....

Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment