Solusi : isu 73


Assalamualaikum

Korang suka baca magazine?.. Cik Iput suka gak. Tambah2 majalah hiburan kan...tp itu masa zaman muda mudi. Zaman anak dara dulu. Tp after married, suka la pulak baca majalah wanita, keluarga.... Lain pulak bila dh beranak pinak, majalah pa&ma jd kemestian.... 

Lain pulak sejak akhir2 ni, cik iput suka pulak dgn majalah solusi. Sebenarnya nk citer sikit mcm mana cik iput blh terjebak dgn majalah ni.... Satu hari tu, kakak cik iput balik kampung. So, abg ipar ni bw satu majalah...cik iput buat biasa2 je lah...alkisahnya, bila diorg blk  tertinggal la pulak majalah tu. So apa lg, cik iput pun belek2 je la.. Belek punya belek, mcm best jer isi kandungan nya. Ha.... Start dr situ la cik iput mula mendekatkan diri dgn majalah solusi. Kandungan majalah solusi ni islamic sikit...boleh jd panduan kita..bila lg nk lakukan perubahan kan... Umur dh semakin meningkat huhuh.....




notabukuhati: lakukan perubahan       sebelum terlambat....insyaallah...


Coretan oleh,
Previous
Next Post »

2 Coretan

Click here for Coretan
Papaglamz
admin
08 November, 2014 ×

Papaglamz pn suka.

Jom ziarah Papaglamz.

http://www.papaglamz.com/?m=0

Reply
avatar
13 November, 2014 ×

Mv suka majalah ni selalu dapat masa cabutan bertuah kat sekolah anak

Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment