Pegawai Daerah Wanita Pertama

Assalamualaikum

Hai ...korang tgh buat apa tu???minum ptg?? apa menunya???
Ok lah entry kali ni Cik Iput nak cerita sikit....korang tgk tajuk entry ni ....Ha... nilah yg Cik Iput nak story....

Perak Cipta Sejarah Lantik Pegawai Daerah Wanita Pertama


Perak mencipta sejarah apabila menjadi negeri pertama melantik seorang wanita utk memegang jawatan dalam pentadbiran kerajaan sebagai Pegawai Daerah Kampar. Pelantikan Latipah sehibi sebagai  Pegawai Daerah Kampar yg baru berkuatkuasa pada hari ini 15 Mac 2015 telah diumumkan oleh Menteri Besar Perak Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir.


Perak lakar sejarah



Cik Iput berasa bangga sebab kaum wanita yg sama kaum dgn Cik Iput dapat melakar sejarah ni. Jangan disangka tangan yg menghayun buaian tidak mampu mengetuai jentera pentadbiran kan....Tahniah Cik Iput ucapkan.... tak salah rasanya, kalau seorang wanita tu berkemampuan dan berkebolehan seharusnya diberi tempat yg sewajarnya...




Previous
Next Post »

9 Coretan

Click here for Coretan
15 April, 2015 ×

terbaik. kadang2 wanita lebih mengetahui..

Reply
avatar
Maria Firdz
admin
15 April, 2015 ×

Wanita skrg setanding dengan lelaki...

Reply
avatar
anajingga
admin
15 April, 2015 ×

kat tpt kita ke efa?? oklah tu kan..

Reply
avatar
Eny Abdullah
admin
16 April, 2015 ×

wanita boleh lakukan apa sahaja!!

Reply
avatar
16 April, 2015 ×

Wanita sekarang boleh bekerja seperti lelaki dah. bak kata Nizam, iron lady! ;)

Reply
avatar
khaty aiman
admin
17 April, 2015 ×

wanita sekarang dah maju seiring peredaran zaman

Reply
avatar
Cikk Mimin
admin
18 April, 2015 ×

tahniah cik iput

Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment