Happy Labour Day 2015

Assalamualaikum


Selamat pagi semua... Cik Iput nak ucapkan kepada semua rakyat Malaysia "Selamat Hari Buruh".. Ucapan ini bukan sahaja ditujukan kpd mereka yg bekerja sahaja tetapi juga kpd surirumah2. So, today  have a rest, break!!! hehehe.... Tapi cuti hari pekerja tahun ni untungla sebab hari Jumaat bersambung dgn hari sabtu dan ahad. Kebetulan pulak hari ahad adalah Wesak Day so, dibawa cuti ke hari Isnin. 

Apa yg lebih mengembirakan lagi, hari rabu adalah hari pertabalan Sultan Perak. So, bg rakyat negeri Perak termasuk Cik Iput hari rabu adalah cuti umum bg negeri Perak. Bagi mereka yg plan nk pergi bercuti panjang , hari selasa tu boleh lah ambil cuti ye...hehe. Tapi Cik Iput tak la bercuti hari selasa tu coz banyak kerja sedang menunggu dekat ofis tu. Lagipun, Cik Batrisya sekolah hari Selasa tu.... kepada mereka yg bercuti, selamt bercuti Cik Iput ucapkan...enjoy your holiday....!!!

Previous
Next Post »

6 Coretan

Click here for Coretan
01 May, 2015 ×

Jumaat, Sabtu, Ahad, Isnin, Selasa, Rabu (sambil kira jari).. Wow!!! Lamanya Cik Iput cuti....

Reply
avatar
Cik Iput
admin
01 May, 2015 ×

kebetulan cuti pertabalan Aim...

Reply
avatar
01 May, 2015 ×

wahh best lah cik iput heeh

Reply
avatar
03 May, 2015 ×

selamat bercuti..

Reply
avatar
03 May, 2015 ×

selamat bercuti

Reply
avatar
Amy J
admin
04 May, 2015 ×

untunglah cuti balik. hahahaha.. kat sini xdak... tapi macam rugi ja selasa kerja

Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment