Ekspo Borong Kemboja

Assalamualaikum

Ha....korang semua dah prepair baju raya? Puasa pun belum lg dah bercakap tentang raya..hehe. Bukan apa, Efa nak bagitau terutamanya orang2 Teluk intan. Sekarang ni sedang diadakan  Ekspo Borong Kemboja  sempena cuti sekolah ni. Bertempat di Arena Square Teluk Intan bermula jam 10.00 pagi sehingga 12.00 malam. Ekspo ni sebenarnya bermula pd 1 Jun - 4 Jun 2015. Esok hari terakhir.




Actually, Efa dh pergi ke Ekspo ni. Not bad la. Bermacam-macam jenis pakaian ada dijual dr pakaian kanak2 hingga dewasa dan warga emas. Terdapat baju melayu, baju kurung, jubah, tudung, skirt, blouse dan banyak lg la. semuanya dijual dengan harga yg berpatutan dan ikut kemampuan kita. So, kepada sesiapa yang nak memborong baju terutama baju raya boleh lah datang beramai-ramai ke Ekspo ni...


Previous
Next Post »

1 Coretan:

Click here for Coretan
aRz MoHa
admin
07 June, 2015 ×

Jangan lupa borong. Tapi hati hati ketika memborong

Congrats bro aRz MoHa you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment