#Cabaran20Hari | Aktiviti Di Pagi Raya

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
Salam Sejahtera

#Cabaran20Hari
#Day16

Aktiviti Di Pagi Raya

Hasil carian imej untuk solat aidilfitri

Bangun pagi seawal pukul 5 pg. Bukan apa sebab Efa sorang2 kat rumah. Emak ada tapi tolong gitu2 je la. Mak pun dah tak larat nak buat kerja berat2. Pagi2 lagi sediakan juadah utk adik beradik biasanya akan berkumpul selepas solat Aidilfitri. Adik beradik Efa semua rumah dekat2 dengan rumah Mak. Solat raya Efa tak pergi la sebab ada askar2 2 orang ni siapa pulak nak jaga. En Patrick jer yang pergi. selpas solat raya semua adik beradik akan berkumpul dan bermaaf-maafan dan bergambar. Selepas solat zuhur baru lah kami adik beradik  pergi menziarahi sanak saudara...
Previous
Next Post »

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment