#Cabaran20Hari | Bajet Raya

Bajet raya korang tahun 2015 ni macamana??? Bagi Efa tahun 2015 ni, keperluan perlu diutamakan dari kehendak. Tau kan ekonomi kita macamana sekarang ni kan... Perlu lebihkan tabungan dari perbelanjaan.

So, untuk bajet raya tahun ni, ala kadar je..biasa-biasa je...hehe... Baju raya pun lebih utamakan cik Lea dan En Adam je... Kuih raya  pula, tahun ni berazam tak nak borong ikut nafsu. Beli yg sepatutnya shj. Kalau nak ikut kan tahun-tahun lepas, kuih raya tu nak sampai raya haji pun tak habis2 lg. 

Untuk tahun ni Efa bertekad tak nak membazir seperti sebelum2 ni. Berbelanja lah ikut kemampuan...

Previous
Next Post »

3 Coretan

Click here for Coretan
09 July, 2015 ×

Ala kadar je tahun ni :)

Reply
avatar
09 July, 2015 ×

Ala kadar je tahun ni :)

Reply
avatar
Akif Imtiyaz
admin
12 July, 2015 ×

Bajet kena ikut kemampuan

Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment