#Cabaran20Hari | Pengalaman Main Mercun Masa Raya

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
Salam Sejahtera

#Cabaran20Hari
#Day20

Pengalaman Main Mercun Masa Raya



Bagi Efa masa zaman kanak-hanya main bunga api jer. selain dari itu takut nak main. takut putus  jari hehehe.. sampai sekarang pun , Cik Lea dan En. Adam pun Efa hanya benarkan main bunga api jer.. tapi raya tahun ni En. Patrick tak pulak belikan diorang bunga api... bebudak dua orang tu pun tak mintak. Alhamdulillah....


Previous
Next Post »

2 Coretan

Click here for Coretan
Aniey Yusoff
admin
25 July, 2015 ×

gerun yg amat dgr bunyi mercun yg kuat2 tu...bdk3 ni main mercun bawang pop2 je hihi

Reply
avatar
26 July, 2015 ×

kita tak suka main mercun :)

Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment