#Cabaran20Hari | Pengalaman Pahit Di Bulan Puasa

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
Salam Sejahtera

#Cabaran20Hari #Day05 #PengalamanPahitDiBulanPuasa

#Cabaran20Hari | Pengalaman Pahit Di Bulan Puasa

Efa rasa mesti semua orang ada pengalaman pahit di bulan Puasa. Bagi Efa , pengalaman yang tak dapat Efa lupakan pada bulan puasa adalah diserang air kencing kotor. Efa sebenarnya memang susah nak minum air masak atau air kosong. So, bila di bulan puasa lagi la susah nak minum. Akibat dari itu, Efa diserang air kencing kotor. Dah banyak kali jugak lah tapi bila terkena pada bulan puasa memang teramat-amat menyakitkan. 

Bila pergi klinik doktor dah tahu apa penyakit Efa.hehehe... So, Efa terpaksalah berbuka puasa untuk makan ubat tu. Tapi yg lebih menyedikan Efa berbuka puasa hanya minum air dan makan ubat sahaja. Benda lain Efa tak boleh telan. Korang bayangkan Efa berbuka puasa hanya untuk makan ubat lepas tu tak makan apa-apa dah... sedihkan utk makan ubat terpaksa korban kan puasa kita...huhuhu

Inilah #pengalamanpahitdibulanpuasa ...
Previous
Next Post »

1 Coretan:

Click here for Coretan
Akif Imtiyaz
admin
12 July, 2015 ×

Nak buat camne dah kena mkn ubat..bertabahlah

Congrats bro Akif Imtiyaz you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment