Daging Goreng Halia

Assalamualaikum

Resepi Daging Goreng Halia


resepi daging goreng halia

Korang suka makan daging tak? Efa suka juga . Tambah pula kalau daging tu di masak rendang...perghhh meleleh air liur. Selalunya waktu raya jer yang rajin sangat nak masak rendang ni.. Okey Aidilfitri dah lepas, so kita tunggu pulak Aidiladha ye. Raya haji nanti confirm banyak daging sebab orang korban kan.. jangan sampai darah tinggi naik sudah la.

Selain dari rendang , daging ni boleh di masak dengan bermacam jenis citarasa. okeyla, Efa nak kongsi dengan semua Resepi Daging Goreng Halia. Bagi korang yang dah jemu makan rendang daging , so bolehlah cuba resepi ini... 

Resepi Daging Goreng Halia boleh dilihat DI SINI

Selamat mencuba!!!!
Previous
Next Post »

2 Coretan

Click here for Coretan
aRz MoHa
admin
17 August, 2015 ×

Best kalau diperap dengan baik

Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment