Cabaran7Hari InstaBlog EfgKbba | Drama TV / Movie Feveret

Assalamualaikum Dan Salam Kasih Sayang

Cabaran7Hari InstaBlog EfgKbba  | Drama TV / Movie Feveret

Hari ini dah masuk Cabaran7Hari hari yang ke 5. Sekejap je rasakan. Ini bermakna tinggal lagi 2 cabaran menanti...hehehe. Cabaran hari ini mengenai drama TV / Movie feveret. Semua nak tahu apa drama TV yang sangat-sangat menjadi feveret Efa ialah....jeng...jeng...

V

V

V

V

V

V

V

V

V






taraaaa..... Rindu Awak 200%

Pelakon nya adalah Zul Ariffin dan Aida Jebat

Bila menonton drama ni , mula lah banyak berangan. Memang mengkhayalkan betul... Tapi, seriously, memang Efa suka la tengok lakonan mereka berdua ni...... terbaik....


#CaBaRaNiNsTaBLoG7HaRiEFGKBBA
 #EfGKbbA
#ExChANgeFeEdGrOuP
#KeLAbBLoGgErBeNAsHaARi


Jom baca :


Previous
Next Post »

5 Coretan

Click here for Coretan
YB Shehan
admin
05 October, 2015 ×

wuuuu. jiwang gitu. hikhik

Reply
avatar
khaty aiman
admin
05 October, 2015 ×

k.efa..blog makin cantik..suka tengok header..wah..drama fofular gitu..

Jom terjah  DRAMA TV / MOVIE FEVERET | Cabaran7Hari

Reply
avatar
05 October, 2015 ×

Ni pun best jugak :)

Reply
avatar
yanie yusuf
admin
05 October, 2015 ×

suka tengok..sebab ada zul ariffin hihihi

Reply
avatar
Akif Imtiyaz
admin
07 October, 2015 ×

Fuyooo jiwang plak dah

Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment