Jerebu Oh Jerebu

Assalamualaikum Dan Salam Kasih Sayang

Jerebu Semakin Kuat


Pagi ni, bangun dari tidur tengok kat luar jerebu semakin kuat. Risau pulak. Bukan risaukan apa, risaukan buah hati pengarang jantung Efa yang 2 orang ni. Jerebu ni kan bahaya. So, ditambah pula si adik ada penat. Tu yang bertambah risau. Memang tak keluar rumah la jawabnya. Efa sekarang ni pun dah rasa sakit-sakit dada ditambah pulak dengan batuk dan selsema.  Apa pun pesanan Efa buat semua, jagalah kesihatan diri sendiri dan insan-insan tersayang kita dikala jerebu melanda ni...
Previous
Next Post »

1 Coretan:

Click here for Coretan
Akif Imtiyaz
admin
04 October, 2015 ×

Sini pon jerebu makin teruk

Congrats bro Akif Imtiyaz you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment