Tahniah Untuk Anak Buah

Assalamualaikum Dan Salam Kasih Sayang

Efa nak ucapkan tahniah buat anak buah (anak abang Efa) sebab dah konvo. Sebenarnya anak buah Efa ni konvo hari ahad yang lalu Kat UPM Serdang. Semoga Kak Ngah  cepat dapat kerja.



konvokesyen upm 2015
Ni my mom. Sengaja diorang pakai kan mak jubah konvo. Ye la orang dulu-dulu tak merasa kan nak pakai jubah ni. so, kepada yg tengok IG Efa tu jangan salah faham ye.. Bukan Mak yg konvo tau..

konvokesyen upm 2015
Inilah dia empnya diri yang konvo tu. yang di tengah-tengah tu.. sebelah tu ayah (abg Efa), mak nya (kak ipar)..


konvokesyen upm 2015


Previous
Next Post »

4 Coretan

Click here for Coretan
04 November, 2015 ×

Salam singgah petang efa...Alhamdulillah dan tahniah kepada anak buah efa...

Reply
avatar
PeRdU cINta
admin
04 November, 2015 ×

Alhamdulillah tahniah untuk anak buah akak ye..

Reply
avatar
05 November, 2015 ×

wahhhh bestnyaa dah graduate! ehheeee. kc pun kat upm serdang kak efa! hehehe

akk efa kc tag kak efa kat sini http://www.sayidahnapisah.com/2015/11/segmen-carik-bloglist-blog-encik-kidal.html

Reply
avatar
15 November, 2015 ×

Tahniah untuk anak buah efa ya :)

Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment