Pengalaman Mendewasakan Kita

Hai...selamat petang..sebenar efa tengah bekerja..tapi nak release tension jap.. Stress ooo...kalau mengadap pc je kan. Sesekali tak pe kan..hihi..

Ni efa nak membebel sikit. Bila seseorang tu ada pengalaman, tak kisah lah menyakitkan ke, menyeronok kan ke, secara tak langsung pengalaman tersebut mematangkan kita. Dari pengalaman tersebut juga , kita boleh berfikir secara rasional. Boleh bezakan yang mana baik yang mana buruk. Melalui pengalaman juga, kita boleh tahu sikap sebenar seseorang.. So, bila kita dah ada pengalaman tentang sesuatu perkara, kita boleh baiki kelemahan yang ada..

Hasil carian imej untuk PENGALAMAN
Previous
Next Post »

1 Coretan:

Click here for Coretan
sheda ucu
admin
29 January, 2016 ×

so truee pengalaman yang mengajar kite erti kehidupan hihi sheda folow sini

Congrats bro sheda ucu you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment