Bantuan Khas RM500 Untuk Penjawat Awam

Alhamdulillah...Walau tak banyak mana tapi bersyukurlah dari tiada. Sebenarnya efa tak tahu pun mengenai pengumuman yang di buat oleh PM sehinggalah ada 1 group wasap geng2 kakak kawasan efa bagitau. Nasib baiklah ada group wasap ni, so segala info efa tak perlu risau lah, mesti akan sampai dengan pantas tau..hehehe...efa sayang korang lah group *ak* *ak* I G* Yo**g ......

Bantuan Khas RM500 Untuk Penjawat Awam dan RM250 Untuk Pesara Kerajaan


Pengumuman bantuan khas ini memang sangat2 dinantikan oleh penjawat awam kita. Bukan apa, ia sedikit sebanyak dapat membantu meringankan beban dalam persiapan untuk menyambut Aidilfitri nanti. Selain itu, PM juga mengumumkan, bantuan khas RM250 juga turut dinikmati oleh Pesara Kerajaan bagi menghargai jasa perkhidmatan mereka. Alhamdulillah....


Bantuan Khas RM500 Untuk Penjawat Awam dan RM250 Untuk Pesara Kerajaan

Sebelum ni, bila PM umumkan akan diberi bantuan khas, so kat opis efa orang pertama yang akan menunggu arahan seterusnya untuk mengkey in bonus tersebut ke dalam sistem. Tapi kali ini dan tahun ini, efa tak dapat buat seperti selalu sebab efa masih dalam tempoh cuti berpantang, rupa-rupanya pagi2 tadi dah sampai faks daripada Bendahari Negeri untuk mengedit dan seterusnya semak lulus dari pegawai. Kerja-kerja tersebut perlu selesai sebelum pukul  11 pagi td jugak. Nasib baiklah ada Nadia, opismate efa yang mengambil alih tugas tersebut. Alhamdulillah...semua selesai... Thanks a lot Nadia....

Bantuan Khas ini akan diterima oleh penjawat awam dan pesara kerajaan pada 13 Jun 2016.


Previous
Next Post »

2 Coretan

Click here for Coretan
09 June, 2016 ×

ada laa jugak time2 gawat ni...

Reply
avatar
azuin arifin
admin
13 June, 2016 ×

Hahahhhaha..group ape tu kak... Teruk beno bunyi nye...kehkeh...ari ni bonus masuk... Klm kbut kak oi ari kamih tu... Kul 11 nak kna setel key in... Muahahahaha.. Seb baik nad ade... Legaaaa.. Hehe.. Akakkk..bila nak masuk koje niiii.. Sob sob...

Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment