Berakhirnya Satu Penantian


Berakhirnya satu penantian

Berakhirlah Sudah Satu Penantian

Penantian tu satu penyeksaan kan..... Alhamdulillah, berkat dari husband yg tak berhenti-henti berdoa, akhirnya Allah telah makbulkan doa beliau. Efa dpt bertukar tempat kerja yg lebih dekat lg. Bila dpt tahu je ttg pertukaran tu, husband lah org pertama yg terrrrrr...amat sgt gembira... Ye lah, mana taknya... Setiap kali efa nak pergi kerja, hati husband tak tenteram sehinggalah efa bgtau dh sampai.

Actually, efa pun dah tak larat nak berulang. Dah lama sangat rasanya. Dari zaman anak dara sehinggalah dah beranak dua. Dah hampir 13 tahun efa berulang. Bukannya apa, bila umur dh makin meningkat, badan pun dah tak kuat nak mengharungi nya....hehehe...

Okey lah, efa harapkan lebih sukses di tempat baru nanti... (hahaha... Ucapan utk diri sendiri). Di mana-mana jua kita bekerja pasti ada cabaran dan dugaannya kan. Tapu yg pasti nya kita perlulah bekerja dengan telus utk memperolehi pendapatan yg halal.... Good Luck For Me!!!!!


Previous
Next Post »

2 Coretan

Click here for Coretan
anajingga
admin
24 October, 2016 ×

Tahniah efa, tak berkesempatan lah kita nak jumpa di pekan Teluk Intan yer :)

Reply
avatar
Amanda Suria
admin
27 October, 2016 ×

Tahniah efa....

Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment