Turunkan Kolestrol Dengan Jus Qalbi Al-Ehsan

Korang pernah dengar tak kes seseorang yang sihat dan aktif meninggal dunia ketika berjoging atau bersukan yang dikenali sebagai kematian mengejut. Antara penyebab kematian mengejut terjadi adalah kolestrol. Kolestrol yang tinggi di dalam darah akan menyebabkan saluran darah atau saluran jantung tersumbat dan boleh terjadi kematian secara mengejut. So, entri kali ni Efa nak share sikit mengenai Jus Qalbi Al-Ehsan yang boleh menurunkan kandungan kolestrol dalam badan.

Turunkan Kolestrol Dengan Jus Qalbi Al-Ehsan


Turunkan Kolestrol Dengan Jus Qalbi Al-Ehsan


Apa Itu Jus Qalbi Al-Ehsan


Jus Qalbi Al-Ehsan diperbuat daripada 100% bahan-bahan semulajadi yang asli iaitu bawang putih, halia, cuka epal, lemon dan madu asli. Dengan khasiat ramuan di atas, Jus Qalbi Al-Ehsan sangat mujarab untuk menghakis dan melunturkan kolestrol malah pembekal tenaga semulajadi sekaligus menghindarkan kita dari pelbagai penyakit berbahaya. Jus Qalbi Al-Ehsan juga merupakan minuman supplimen yang mampu menjana tenaga tambahan serta kaya dengan vitamin C yang baik untuk kecantikan kulit serta imunisasi dan sistem penghadaman.


Khasiat Jus Qalbi Al-Ehsan

Terdapat banyak khasiat yang terkandung dalam Jus Qalbi Al-Ehsan. Antaranya ialah :

šŸ”¹Mengawal kadar kolestrol
šŸ”¹Mengelakkan masalah serangan jantung.
šŸ”¹Mengelakkan terkena stroke.
šŸ”¹Melancarkan peredaran darah.
šŸ”¹Melegakan salur penafasan & asma.
šŸ”¹Mengawal gula dalam darah.
šŸ”¹Menambah tenaga & mencergaskan.
šŸ”¹Memudahkan poses penghadaman.
šŸ”¹Menghilangkan rasa kebas2/semut2.
šŸ”¹Mencairkan lemak & menguruskan badan.
šŸ”¹Meningkatkan sistem imunisasi badan.
šŸ”¹Mencairkan kahak, sakit tekak/batuk.
šŸ”¹Membuang angin dlm badan.
šŸ”¹Melegakan sakit2 sendi.

Selain itu, Jus Qalbi Al-Ehsan juga dikenali sebagai agen pelangsingan badan semulajadi terbaik. Seperti yang semua tahu, lemon dan madu asli adalah dua gabungan terbaik untuk mereka yang mahu menurunkan berat badan dan mengurangkan kolestrol dalam badan. Jadi, jus Qalbi ini memang minuman supplemen yang bagus untuk mereka yang berniat untuk diet sambil mengamalkan gaya hidup yang sihat.

Gabungan Jus ini juga mampu untuk melancarkan saluran pernafasan serta mengurangkan risiko asma dan semput selain juga berfungsi sebagai agen pencair kahak degil.


Cara Pengambilan Jus Qalbi Al-Ehsan 


Turunkan Kolestrol Dengan Jus Qalbi Al-Ehsan

Untuk menjadikan Jus Qalbi Al-Ehsan ini betul-betul berkesan terhadap diri kita, amalkan cara pengambilan yang betul iaitu 1 sudu makansebelum sarapan, 1 sudu makan sebelum tidur malam. Sebelum diminum, pastikan botol Jus Qalbi Al-Ehsan digoncang terlebih dahulu. Kemudian gunakan sudu plastik sahaja. Jus Qalbi Al-Ehsan ini disyorkan disimpan di dalam peti sejuk setelah dibuka.

Harga Jus Qalbi Al-Ehsan


Harga Jus Qalbi Al-Ehsan adalah berpatutan iaitu :

1 botol (250ml) berharga RM79(SM) | RM89(SS) dan 1 botol (500ml) berharga RM149(SM) | RM159(SS)

Testimoni Efa Sendiri


Turunkan Kolestrol Dengan Jus Qalbi Al-Ehsan


Pada mulanya rasa takut nak makan , sebab apa tau? Sebab bila buka je tudung botolnya, fuhhh...bau dia semerbak bawang putih. Tapi kena makan jugak la...supplemen kesihatan untuk hidup yang sihat kan. First time minum memang Efa kena tutup hidung ni, sebab tak tahan bau bawang putihnya. Tapi bila dah 3,4 kali minum, Alhamdulillah tak perlu dah tutup hidung bagai. Dah seminggu Efa consume minum Jus Qalbi Al-Ehsan ni , memang badan rasa ringan dan bertenaga. Angin dalam badan pun berkurang sebab efa ni memang jenis yang banyak angin dalam badan ditambah pulak kalau makan makanan yang berangin. Proses membuang juga lancar je, setiap hari pasti akan membuang berbanding sebelum ni proses penghadaman memang slow sikit...hehehe.. Tapi untuk mendapatkan rasa yang lebih ummmppphh lagi, korang boleh letak di dalam peti sejuk. Nak minum baru keluarkan.

Berminat dan untuk maklumat lanjut boleh hubungi :

Website : algaepark.com.my
Alamat : ALGAE PARK SDN. BHD.
No. 80A, Jlan Renang 13/26, Seksyen 13, 
40100 Shah Alam, Selangor D.E
H/P : 017-7300366 / 017-3730366
Tel : 03-55114366
Faks : 03-55111366
Previous
Next Post »

1 Coretan:

Click here for Coretan
Adam
admin
06 November, 2016 ×

Nanti saya baca.
Mungkin menarik ni.
Harap2 tak lupa.

Congrats bro Adam you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment