Nak Jadi Model Ke?

Sejak masuk PRA ni dah pandai ambik gambar ala- ala model. Bukan main anak teruna sorang  ni. Bila tanya dah besar adik nak jadi apa?  Bawak helikopter katanya... Adik... Adik... Macam macam... 😊 


Nak jadi model ke

Nak jadi model ke






Bila ibu nak selfie ,  dia pun nak jugak... Pantang nampak ibu selfie ... Peace katanya.... 

Apapun efa doakan #adamhaziq jadi anak yang soleh,  berjaya dunia dan akhirat...  Aaminn.... 

Previous
Next Post »

10 Coretan

Click here for Coretan
adk dayah
admin
06 February, 2017 ×

ada gaya dah tu, hehe

Reply
avatar
Amanda Suria
admin
06 February, 2017 ×

Amboi...bukan main lagi gaya tu ha...

Reply
avatar
Seorang Syed
admin
06 February, 2017 ×

budak budak sekarang memang pantang nampak kamera sikit mulalah posing dia haha. btw saya bw dan follow blog ni ya. :)

Reply
avatar
07 February, 2017 ×

Budak-budak sekarangkan.. memang. Teknologi makin maju, kalau dulu nak jumpa kamera susah sikit. :p

Reply
avatar
aRz MoHa
admin
08 February, 2017 ×

semoga dipermudahkan menjadi pilot

Reply
avatar
Efa Othman
admin
09 February, 2017 ×

hehehe...budak-budak kalau suruh bergambar kemain lagi kan adk dayah....

Reply
avatar
Efa Othman
admin
09 February, 2017 ×

Budak sekarang SA..bkn macam kita dulu....

Reply
avatar
Efa Othman
admin
09 February, 2017 ×

Tq follow...betul tu...

Reply
avatar
Efa Othman
admin
09 February, 2017 ×

setuju.....hehehe

Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment