Nikmati Gaya Hidup Sihat Dengan Ostania Mangosteen Amrita

Hai... Siapa suka makan manggis? Mesti ramai yang suka kan. Sebab ia salah satu buah-buahan tempatan yang sedap dan enak kan.. Efa lah antara salah seorang yang sangat suka makan manggis. Masa kanak-kanak dahulu siap pi tunggu kat pokok sebab nak makan buah manggis. Okey, sekarang ni tak perlu nak susah-susah tunggu bawah pokok, kini korang boleh nikmati Ostania Mangosteen Amrita iaitu jus yang diekstrak dari buah manggis. Rupanya banyak khasiat buah manggis ni yang sebelum ni Efa tak tahu...heeeee.

Efa dah cuba Ostania Mangosteen Amrita, rasa dia masam-masam manis seperti rasa buah manggis. Kini Ostania Mangosteen Amrita menjadi minuman setiap hari Efa kerana bila mula mengamalkannya badan terasa cergas, sihat dan bertenaga.

Nikmati Gaya Hidup Sihat Dengan Ostania Mangosteen Amrita


Nikmati Gaya Hidup Sihat Dengan Ostania Mangosteen Amrita


Nikmati Gaya Hidup Sihat Dengan Ostania Mangosteen Amrita


Ostania Mangosteen Amrita keluaran dari Furley Bioextracts adalah minuman yang enak dengan formulasi keseluruhan buah manggis termasuk puri dan kulitnya sekali membuatkan Ostania kaya dengan Xanthones. Minuman ini diperkaya dengan pelbagai khasiat baik untuk kesihatan korang. Sesuai dengan gelaran manggis sebagai "ratu buah", minuman ini penuh dengan antioksidan dan ditambah baik dengan campuran epal, roselle, acai beri, anggur dan delima.

Manggis (Garcinia mangostana L.) mempunyai kandungan kelas semulajadi yang terbanyak iaitu sebanyak 43 kelas. Manggis merupakan tumbuhan yang mempunyai kandungan kelas Xanthones terbanyak dalam kategori tumbuhan. Majoriti Xanthones terdapat pada kulit buah manggis. Xanthones adalah sejenis anti-oksidan yang berkuasa malah lebih berkesan daripada VITAMIN C dan VITAMIN E.


Kelebihan Ostania Mangosteen Amrita



Nikmati Gaya Hidup Sihat Dengan Ostania Mangosteen Amrita


  • 1 cawan kecil Ostania Amrita mampu mengembalikan tenaga korang dan menghilangkan dahaga.
  • Membantu pergerakan sistem penghadaman sekaligus mampu mengurangkan berat badan.
  • Tinggi dengan antioksidan dan membantu dalam peneutralan radikal-radikal bebas dalam badan (anti-kanser).
  • Membantu sistem pencernaan korang dengan Vitamin C dan juga meningkatkan sistem imun badan.
  • Mempunyai kelebihan anti-bakteria dan anti-fungi untuk melawan jangkitan kuman, fungi dan yis.
  • Tiada tambahan gula, rasa manis semulajadi dari buah.

Bagaimana Ostania Mangosteen Amrita BertindakNikmati Gaya Hidup Sihat Dengan Ostania Mangosteen Amrita

  • Kaya dengan antioksidan dengan nilai ORAC 14186.98 (National University Singapore). 
  • Nilai antioksidan dalam makanan diukur dalam unit ORAC (Oxygen Radical Absorbance Capacity) oleh National Institute of Aging. Semakin tinggi nilai ORAC, semakin tinggi kandungan antioksidan dan kebolehan untuk meneutralkan radikal bebas. Ostania® mempunyai ORAC yang sangat tinggi berdasarkan kajian dan telah disahkan oleh Universiti Kebangsaan Singapura.
  • Menentang radikal bebas untuk menghalang penuaan dan inflamasi 
  • Mengembalikan tenaga untuk kekal cergas sepanjang hari 
  • Mengembalikan tenaga kepada pesakit kanser selepas rawatan kemoterapi atau atlet dalam fasa pemulihan 
  • Meneutralkan radikal bebas dalam badan 
  • Membaiki sistem pencernaan dan mengurangkan berat

Siapa Yang Perlu Mengambil Ostania Mangosteen Amrita

Nikmati Gaya Hidup Sihat Dengan Ostania Mangosteen Amrita

  • Sesuai untuk semua peringkat umur dan jantina
  • Atlet yang mempunyai rutin senaman yang ketat 
  • Minum setiap hari untuk melambatkan proses penuaan 
  • Mereka yang mahu sistem pencernaan yang lancar 
  • Mereka yang ingin kekal sihat

Nikmati Gaya Hidup Sihat Dengan Ostania Mangosteen Amrita


Ostania® Manggis Amrita baru kini dalam pek aluminum botol yang boleh digunakan semula dengan harga berpatutan! (Dahulu dikenali sebagai Ostania® Mangosteen Concentrate).

Rasa hebat hanya dengan 30 mL sekali minum atau campur dengan air/ais ratio 1:1 
(Sesuai dihidang sejuk)

Harga yang berpatutan hanya dengan RM 49.90 sebotol dan dapat penjimatan 14% sekiranya korang beli 3 botol iaitu dengan harga RM 43.35 sebotol .

Sekiranya korang berminat untuk mendapatkan  Ostania Mangosteen Amrita, korang boleh ke SINI. Dan ke SINI kalau nak melihat produk lain keluaran FURLEY BIOEXTRACTS.


Untuk maklumat lanjut :



Previous
Next Post »

4 Coretan

Click here for Coretan
09 April, 2017 ×

Bestnya rasa manggis, buah warna purple mmg antioksida tggi, bagus untuk kesihatan

Reply
avatar
10 April, 2017 ×

Sedap masam masam manis

Reply
avatar
Adam
admin
18 April, 2017 ×

Lepas ni saya nak makan banyak buah manggis. Kebetulan saya ada 5 batang pokok manggis,

Reply
avatar
aRzMoHa
admin
21 April, 2017 ×

rasa manggis memang sedap harga berpatutan

Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment