Riang Ria Aidilfitri 2017

Baru sempat nak share gambar raya tahun ni. Biasalah ibu bekerja yang mempunyai #anaksyurga. ahhh...alasan je tu (kemungkinan ada mulut-mulut yang berkata begitu). Hanya mereka yang mempunyai #anaksyurga ini sahaja yang tahu, yang merasainya..... Ya...mungkin sesetengah nya boleh hadap, tapi bagi Efa ...mmmm...tapi mungkin lama-lama nanti boleh sesuaikan diri kot. Boleh adjust masa tu kan....huhuhu

Riang Ria Aidilfitri 2017







Ha... Kat bawah ni..kerenah diorang masa nak ambik gambar. Kekdahnya macam orang buat photoshoot lah, entah kali keberapa baru jadi gambarnya... itu pun belum tentu dapat gambar yang sempurna.....



Boleh dijadikan gambar candid kot ni.....ataupun free style. Memang susah nak bergambar, tambah-tambah dengan #anaksyurga yang sorang ni... Tak pe lah janji dapat buat kenang-kenangan kan...


Selamat Hari Raya 
Maaf Zahir & Batin
Previous
Next Post »

1 Coretan:

Click here for Coretan
03 August, 2017 ×

Selamat hari raya ~ *wish untuk raya haji nanti* 😜

Congrats bro Siti Nurzafirah you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen anda di sini... ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment